Strefa Klienta

Strefa Klienta

Klientom oczekującym na naprawę w serwisie stworzyliśmy warunki pozwalające na chwilę relaksu, a także na realizowanie obowiązków zawodowych. Biuro serwisu mechanicznego wyposażone jest w laptopy z dostępem do Internetu. W naszych biurach obsługi można spędzić czas oglądając telewizję czy przeglądając codzienną prasę. Ponieważ komfort Klienta jest dla nas priorytetem dbamy o drobny poczęstunek oraz napoje.

W sytuacji wymagającej pozostawienia samochodu na dłużej nasi Doradcy zamówią dla Państwa taksówkę lub udostępnią auto zastępcze.

Ponieważ ważna jest dla nas wysoka jakość świadczonych usług, podążając za oczekiwaniami naszych Klientów, a czasami je wyprzedzając, oferujemy również usługi ponadstandardowe. Jedną z nich jest odbiór samochodu po naprawach lakierniczych ze specjalnie do tego przygotowanego stanowiska. W wydawce stworzyliśmy naszym Klientom optymalne warunki do spokojnej i rzetelnej oceny efektu końcowego. Odpowiednie oświetlenie oraz obecność wykonawcy usługi tj. Doradcy lub Kierownika Serwisu Blacharsko – Lakierniczego pozwala na dokładne oględziny poprzedzające odbiór samochodu lub ewentualne dalsze konsultacje.

Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 19.00, a w soboty w godz. 8.00 – 14.00. Numer kontaktowy 58 320 16 16.

2014-06-10_110035