Mistrz serwisu blacharsko-lakierniczego

Od idealnego kandydata oczekujemy:

  • Kilkuletniego stażu pracy na rekrutowanym stanowisku
  • Umiejętności zarządzania poprzez cele, w oparciu o określone wskaźniki, procedury, standardy
  • Znajomości systemu kosztorysowania szkód Audatex
  • Nastawienia na wynik i wysokiej motywacji do pracy
  • Zdolności interpersonalnych i kompetencji menedżerskich
  • Odpowiedzialności i systematyczności
  • Orientacji na Klienta i jego potrzeby
  • Wysokiej kultury osobistej

Twoje zadania będą polegały na:

  • Zarządzaniu warsztatem napraw blacharsko-lakierniczych
  • Kierowaniu podległym zespołem pracowników warsztatu i myjni (motywowanie, ocenianie, delegowanie zadań, wyznaczanie priorytetów, wspieranie w sytuacjach trudnych, rozwój kompetencji)
  • Nadzorowaniu jakości i terminowości wykonywanych napraw
  • Udziału w kształtowaniu strategii i polityki sprzedaży usług serwisowych
  • Działaniach ukierunkowanych zarówno na realizację celów biznesowych firmy
  • Zapewnieniu wysokiej jakości świadczonych usług i standardu obsługi
  • Budowaniu długofalowych relacji z Klientami
  • Bieżącym analizowaniu trendów na rynku motoryzacyjnym oraz działań konkurencji
  • Poszukiwaniu i proponowaniu nowych możliwości rozwoju działu
  • Dbaniu o pozytywny wizerunek firmy

W zamian za Twój wysiłek i pasję do pracy oferujemy:

  • Pełną wyzwań, rozwojową pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premię za wyniki
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • Współpracę w zgranym zespole wykwalifikowanych, samodzielnych pracowników.

Kontakt do Nas:

Tel. BOK: 58 320-16-16
Fax: 58 320-16-17
E-mail:  rekrutacja@janisz.pl

APLIKUJ